Sledování leteckého provozu.

Vše co se týká samotné armády

Sledování leteckého provozu.

Příspěvekod z archivu » 14 zář 2014, 14:50

Do jaké vzdálenosti od státních hranic sledovala ČSLA letecký provoz? Je tu někdo, kdo se tím v armádě zabýval? Díky
z archivu
 
Příspěvky: 4384
Registrován: 29 srp 2014, 16:04
Blog: View Blog (0)

Re: Sledování leteckého provozu.

Příspěvekod z archivu » 14 zář 2014, 14:50

Vidím, že tu není dlouho žádná odpověď. Tak to zkusím já.

Nebyl jsem VZP ani jiný odborník, ale sloužil jsem 5 let po revoluci ve Zbirohu jako záklaďák.

A tam byly stažené udaje z "Tamar" umístěných na Kříženci, v Nakléřově a v samotném Zbirohu.

Bylo to na uzavřeném pracovišti, kterému se říkalo informačka. Jednou jsme tam dělali úklid.

Tam jsem viděl na počítačích a na takové velké tabuli na zdi údaje o letadlech z celé Evropy.

Mnichov, Anglie, Bosna .... Toto mi pak potvrdil i můj velitel, že letadla nad Bosnou tam skutečně

běžně sledují. Tenkrát byl v Bosně nějakej šrumec. Víc toho nevím. Čau.
z archivu
 
Příspěvky: 4384
Registrován: 29 srp 2014, 16:04
Blog: View Blog (0)

Re: Sledování leteckého provozu.

Příspěvekod z archivu » 14 zář 2014, 14:50