Stránka 11

korozia Praga v3s

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 22:48
od z archivu
Dobrý deň. Mám trochu netradičnú otázku ,potreboval by som vedieť či Tatry Praga v3s ktoré majú na kostre plus korodovali menej ako ostatné Tatrovky napr.138 ktoré majú na kostre mínus,či sa na Prage v3s vyskytovali diery na kabíne menej alebo rovnako ako u iných vozidiel. Za odpoveď vopred ďakujem.

Re: korozia Praga v3s

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 22:48
od z archivu
Ve vojenských dílnách a opravách aut.techniky jsem pracoval více jak 40 roků.Za celou praxi jsem se nesetkal s nějakým rozdílem v korozi jednotlivých typů techniky.S díry v kabinách P-V3S jsem se nesetkal./Kde konkrétně se díry měly vyskytovat?/

S pozdravem Sekim.

Re: korozia Praga v3s

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 22:48
od z archivu
Já som ešte na Pragách výraznú hrdzu alebo diery nevidel preto sa pýtam či sa nejaké vyskytovali, ale na 138 som videl na spodku kabíny za dverami v oblúku

Re: korozia Praga v3s

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 22:49
od z archivu
.U T-138 na korozi mohla mít vliv skutečnost, že skříň na akumulátory byla součástí kabiny řidiče.U P-V3S je samostatně,i když jsou přístupné zpod sedadla řidiče/po odklopení kabiny zůstávají na místě/.Novější typy Tater měly odplynování AKB (akum.baterie) vyvedeno hadičkami mimo kabinu.

Re: korozia Praga v3s

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 22:49
od z archivu
Ako vidím tadeto cesta k spomaleniu hrdzavenia mojho auta nevedie, no nič tak ďakujem za informácie.